Vringo: BlackBerry Facebook kullanıcıları için resimli çağrı

Facebook kullanımı sanıyorum hala revaçta ve yazılım üreticileri de bu yoğun kullanımı desteklemek için boş durmuyorlar. Bu üreticilerden Vringo, Facebook’taki arkadaşlarınız sizi aradığında onların Facebook’taki profil resimlerinin arama sırasında telefonunuzda görünmesini sağlayan bir Facebook eklentisi geliştirmiş. Bu adrese giderek Facebook kullanıcı adı ve şifrenizi giriyorsunuz ve sonrasında eklentiyi kuruyor ve telefon numaranızı kaydediyorsunuz. Bu işlemden sonra Vringo arkadaşlarınızın resimlerini telefonunuza aktarıyor ve arkadaşlarınızın profil resimlerini sürekli telefonunuz ile senkronize tutuyor.

Bu eklentiyi ben denemedim, zira güvenlik ile ilgili soru işaretlerim çok olduğu için Facebook’u yoğun olarak kullanmıyorum ve sitenin gerekli olarak nitelendirdiğinden daha fazla kişisel detayımı da vermiyorum. Bu sebeplerden size ekran görüntülerini ne yazık ki sağlayamayacağım. Ancak eğer merak ediyorsanız yukarıdaki adreslerde ekran görüntüleri var.

Etiketler:

Bir Cevap Yazın

