BlackBerry’de GMail kullanımı

Bir şekilde hepimiz GMail kullanıyoruz, ama iş ama kişisel amaçlarla. Peki neden GMail mesajlarımızı BlackBerry’mizden göremeyelim? Google sağolsun, BlackBerry kullanıcıları için GMail programını uzun süre önce kullanıma sürdü (ben yaklaşık 1 senedir kullanıyorum). Henüz bu uygulamayı keşfedememiş kullanıcılar, BlackBerry web tarayıcılarından http://gmail.com/app adresine giderek yazılımı cihazlarına indirebilirler.

Yazılım kurulduktan sonra BlackBerry Ana Menü’de simgesini oluşturuyor:

BlackBerry Ana Menü Simgesi

Programı ilk çalıştırdığında GMail kullanıcı adınız ve şifrenizi giriyorsunuz, bundan sonra da bir daha girmenize gerek kalmıyor.

Programın kullanımı ise her Google ürünü gibi gayet basit ve kullanışlı.

BlackBerry Gmail Kullanım

Okumak istediğimiz mesajın üzerine gelerek iztopu ile tıklıyor ve “Open” diyerek mesajımızı açıyoruz.

BlackBerry GMail Mesaj Oku

BlackBerry GMail Mesaj Okuma

Yukarıdaki resimde gördüğünüz gibi mesaj listenizde yapabileceklerimize ulaşmak için BlackBerry Menü Tuşu tuşuna basıyoruz. Aynı şekilde bir mesajı cevaplamak, yönlendirmek, silmek gibi işlemler için mesajı açtıktan sonra yine BlackBerry Menü Tuşu tuşuna basıyoruz:

BlackBerry GMail Tümünü Yanıtla

Gördüğünüz gibi bilgisayarımızdan GMail’i kullanmaktan pek bir farkı yok, hatta mesaj gösterimindeki renklere kadar görsellikler aynı.

Program ile ilgili olarak benim bir tavsiyem olacak: mutlaka programın ana menüsündeki “Exit” seçeneği ile programdan çıkış yapın. Aksi takdirde GMail arkaplanda çalışmaya devam ediyor ve pilin kullanım süresini azalttığı gibi GPRS/EDGE kullanarak sürekli yeni mesajları sürekli kontrol ediyor.

BlackBerry GMail Çıkış

Etiketler:

4 Yanıt to “BlackBerry’de GMail kullanımı”

  1. ahmet Says:

    Ihtiyac

  2. yasin Says:

    çok teşekkür ederm, Allah razı olsun. Çok faydalı bir bilgi öğendim,bir arkadaşımda görmüştüm ama uzun zamandır yazılımı bulamadım

  3. aytac Says:

    merhaba google apps işletme sürümünü kullanıyorum blackberryme bunu yüklesemde maillerime erişemiyorum yardımcı olurmusun

Bir Cevap Yazın

